VyVolení 3: Noční show bude moderovat Kobzanová

Diana Kobzanová bude jednou z moderátorek připravované reality show televize Prima VyVolení - Noví hrdinové. „Dostala jsem nabídku na moderování Noční show a s velkou radostí jsem ji přijala. Je to pro mě příjemný důkaz toho, že jsem ve druhé řadě VyVolených odvedla kus práce," říká Kobzanová. Ta se vrátí na televizní obrazovky po více než roce, kdy na Primě moderovala Noční show VyVolení 2. „Jestli jsem se od minule zlepšila, to musí posoudit sami diváci. Já vím jen to, že mám nyní oproti předchozí řadě více zkušeností s živým vysíláním hlavně díky svému pravidelnému moderování na rádiu Frekvence 1," dodává.

„Chceme divákům nabídnout kvalitní, napínavou a emočně nabitou show. Její součástí jsou proto i zajímavé moderátorské tváře. Diana Kobzanová má předpoklady k tomu, aby patřičně Noční show okořenila," řekl výkonný ředitel televize Prima Petr Chajda.

Zlepšila se?

Zatímco o Liborovi Boučkovi dosud nepadlo oficiální slovo a vypadá to, že by se v Noční show vůbec nemusel objevit, Diana Kobzanová už může být spokojená. Hodně jí asi pomohlo, že v poslední době začala pracovat jako moderátorka na Frekvenci 1 a tak se její moderátorské schopnosti mohly jen zlepšit. Nebo že by svoji roli sehrály fotografie, které nafotila před lety pro LEO?;-) Uvidíme, co si Petr Chajda pod pojmem ,,okořenit" představuje.

Share on Google Plus

About Lukáš Franta

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentářů: