Ex-Lunetic Martin Kocián pro ŠÍP: Ve vile nepůjdu do sexu!

PRAHA - ­ Bývalý člen populární skupiny Lunetic, Martin Kocián (29), se vrací po létech do showbyznysu jako raper pod přezdívkou Noggin. Kromě toho má šanci dostat se do reality show VyVolení 3. ŠÍP ho včera zastihl v Nehasicích u Mostu, kde pomáhá své mamince a jejímu příteli se zařizováním chaty.

Byl jste dlouho v zahraničí. Proč jste zmizel?
Byl jsem v Irsku rok a pět měsíců. Nejdřív jsem chtěl do Ameriky, když mi teklo do bot. Lunetic se rozpadl, neměl jsem žádnou dobrou práci a nevěděl jsem, jaká bude moje budoucnost. Jenže jsem si řekl, že tam budu s kluky v baráku hrát playstation a hulit trávu. A to by mě neobohatilo. Tak jsem se rozhodl, že budu v Evropě. Měl jsem štěstí, že kamarád hledal spolubydlícího. Dělal jsem tam číšníka a našetřil si na laptop a na novou desku.

Kolik jste ušetřil?
Každý měsíc jsem ušetřil plus mínus 1000 eur. Přestal jsem tam i kouřit. Nechodil jsem kalit. Spíš jsem jezdil na kole a chodil do přírody. Změnil se mi tam život!

Další otázky, na které se Deník Šíp ptal:

Jak vzpomínáte na doby, kdy jste byl v Lunetiku? Proč jste se tedy rozešli? A vídáte se teď s kluky? Drogová závislost nebylo to nejhorší, co vás v životě potkalo. V roce 2003 zemřela na ostrově Tenerife vaše sestra. Jak se to vlastně stalo? Jaké máte plány? Proč jdete do VV? A co bude pro vás ve vile tabu?

Celý rozhovor

Share on Google Plus

About Lukáš Franta

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentářů: