Impuls: Rozhovor s Terezou Pergnerovou na rádiu Impuls

Výběr z rozhovoru na rádiu Impuls

Připomínám, že hostem dnešních Impulsů je moderátorka Tereza Pergnerová. Návrat na televizní obrazovku vám vyšel díky moderování první reality show VyVolení, je to zhruba rok a něco, tu VyVolenou nebo VyVolené vysílala televize Prima…

Tu VyVolená…

VyVolenou Pergnerovou, bulvární deníky už referovaly, že jste odmítla nabídku moderovat třetí řadu VyVolených…
Ony toho napsaly…

A je to pravda?
Já, co se týká VyVolených, tak prostě tam ať už moje odpověď je ano, či ne, tak tam je uvalený informační embargo, a protože já jsem solidární se stanicí, která mi dala prostě šanci, tak je respektuji a prostě o VyVolených nemůžu mluvit, tak to musíme nějak obtančit.

Když to obtančíme příměrem, třikrát se nevstupuje do téže řeky.
To se říká, jo?

No, říká se, jednou nevstoupíš, ne, dvakrát nevstoupíš do stejné řeky.

A nechal jste si položit otázku, já jsem to říkala na začátku.

Tak, ale další už nepoložíte.
Tak jo.

Tedy platí ten příměr třikrát se nevstupuje do téže řeky a řekněme vaše rozčarování z druhých VyVolených?
A jak to říkají ti politici, jako necháme to bez komentáře nebo to notoricky dobře znáte, ne?

Ale vy nejste politik.
Ale tak ono je to jistý druh politiky, dialog.

A chcete to nechat bez komentáře…
Já bych to nechala bez komentáře, když se neurazíte na mě.

Já se neurážím, jsem zvyklý na ledacos.
Tak jo, zase jste mi odpověděl na otázku.

V souvislosti s odpověďmi v deníku Blesk jste k tomu v úterý řekla, následuje citát: Já už moc netoužím po tom být nějak vidět, nechci stárnout před kamerou, já chci stárnout před svým mužem a dětmi, ne střídat pořad za pořadem, dramaturgicky mimo styl, konec citátu. Jaká nabídka by vás z televize přiměla k tomu, abyste stárla před kamerou?

Já fakt nechci, já nechci, já mám tu vidinu toho zkusit práva, ověřit si, jestli mi mozek funguje ještě jiným směrem, než jenom že třeba je člověk pohotový, tak bych chtěla získat nějaký vědomosti, protože jsem toho do hlavy příliš mnoho nenarvala, tak bych si chtěla potrénovat jenom mozek, ale jaká je nabídka. Když pominu VyVolený, tak někde, kde bych mohla být užitečná a byla bych přesvědčená o tom, že to není jako prázdný futrál, jenom aby se dobře prodávala reklama.


Celý rozhovor najdete na super.cz
Share on Google Plus

About Lukáš Franta

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentářů: