VyVolení 3: fotky z castingu v Brně

Televize Prima začala v pátek v Brně sérii castingů na účastníky reality show VyVolení - Noví hrdinové. Už od rána se před G - Studiem, kde konkurzy probíhají, hromadily davy zájemců, kteří chtěli zkusit štěstí a bojovat ve Vile o luxusní ceny. „Odhaduji, že je tady dnes něco kolem tisíce lidí, ale větší nápor očekáváme v sobotu, kdy nebude pracovní den," prozradil tiskový mluvčí televize Prima Ladislav Pavlík.
Jakou taktiku zvolit?

Tak tím si teď lámou hlavu tisíce lidí, kteří chtějí postoupit do nejužších výběrů, následně bojovat o hlasy televizních diváků a vychutnat si ten pocit, kdy se za nimi zavřou trezorové dveře Vily. Zaručený recept však neexistuje. „Musejí být originální, zajímaví, spontánní, upřímní. Já jsem byla svá a nepřetvařovala se, to lidi poznají," radí účastnice první řady VyVolených Wendy.

Drsný Petr Zvěřina to vidí jinak. „Musejí hrát už od začátku. U komise hned říct, že jsem přišel vyhrát, ale vzápětí dělat, že je mi to úplně jedno. Je to celé hra. Já jsem to tak dělal - a vyšlo mi to."

V neděli a v pondělí se začne vybírat v Ostravě v Hotelovém domě Jindřich. Příští týden zavítá výběrová komise do Prahy.











Share on Google Plus

About Lukáš Franta

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentářů: